Förlåt...

...mig...

Jag känner en stark trygghet i Flashbakbandet, 
 både musikaliskt, & socialt.
De är duktiga, kompetenta musiker, samtidigt som de är
 goda vänner, å "kul killar" (& tjej!!).

Dessvärre tvingar mig min privata situation att lämna detta glada gäng,
 trots en spelplan som ständigt fylls på..

Jag om någon sörjer detta beslut, men vad kan man göra när "dagjobbet" inte finns,
 å det kostar 500:- å åka på ett rep...

Det har varit en (iofs kort, men )rolig tid att spela i bandet!!
Jag hoppas att en kvalificerad gitarrist och stämsångare(å även lead!)
 hittar  "hit", till "Gävles enda band!" (va?? Refreshments??  ..näe, inte hört..*ler*)

Tack, och förlåt Alla!!
/Pelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0